Vážení zákazníci,


v zájmu hladkého vyřízení reklamace doporučujeme zvýšenou pozornost níže uvedeným řádkům:

1. Prosím vyplňte všechna požadovaná pole níže uvedeného reklamačního formuláře – urychlíte tím vyřízení Vaší reklamace

2. V případě vrácení zboží bez udání důvodu v termínu do 14-ti dnů, lze vrátit zboží pouze v originálním obalu nebo balení – tak jak Vám bylo doručeno. Zboží nesmí být používáno. Toto se vztahuje pouze pro zákazníky, kteří nakoupili zboží jako fyzická osoba.

3. V případě reklamace prosíme rovněž o pečlivé zabalení reklamovaného zboží, v případě poškození během přepravy vlivem nedostatečného zabalení nebudeme moci škodu uznat.

4. Přiložením fotografie urychlíte vyřízení Vaší reklamace.

5. V případě požadavku na vrácení zboží a tím také finančního plnění, prosím uveďte své číslo bankovního účtu.

Děkujeme za pochopení

Reklamační formulář

Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí Vaší reklamace.

Kontaktní údaje




Předmět reklamace




Pokud reklamujete část dodávky, uveďte prosím čísla zboží a počet reklamovaných kusů

 


Můžete připojit fotografii reklamovaného (poškozeného) zboží. (max. 5 souborů .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf - maximální velikost 1 souboru 2 MB):